09 de juny 2007

Un documental sobre la paradoxa de Hawking.


Es llarg! (48 minuts) i potser no us interessen ni la física, ni els forats negres, ni la paradoxa de la informació, ni els científics, ni els seus mal de caps, però... jo l'havia de posar.

Crec que desprès de tot, i revisant últimament els meus escrits o imatges, veig que m'interessa aquests temes astronòmics, i no ho sabia, quan no és una lluna és un planeta Superterra, la lluna de València, o les imatges que tenen una lluna o un planeta, i els que tinc en esborrany, li hauria de canviar el nom al bloc per Lluna mediterrània o Espai Interestelar Mediterrani.


Aquestes vacances me'n vaig a la Superterra
He canviat d'opinió ja no me'n vaig a la Superterra sinó a la Lluna de València>
Foto de la lluna
Aquí hi ha un planeta el del Principet>
Aquí un missatge des de l'altre costat de la lluna
Aquí observant com miren cap a dalt
cel


sempre mirant amunt, son moltes, i amb aquest, hi torno altre vegada cap a l'univers i els forats negres. Serà casualitat?

Mediterrània






www.Tu.tv

TOP CATALÀ

El Bloc de la Mediterrània

Estadisticas Gratis