17 de maig 2007

He canviat d'opinió ja no me'n vaig a la Superterra sinó a la Lluna de València

Per Mediterrània
Com que tinc alguns amics amoïnats, amb allò de que m'anava a la Superterra de vacances, fa uns dies, que sàpiga'n que ho he pensat be, tenia moltes complicacions la cosa i al final no hi vaig.

Un dels requisits era que m'havia de comprar un vestit d'astronauta, i solament per si hi havia algun imprevist, que per cert no se si sabeu preus, però son exageradament cars, dons aquest extra no estava inclòs al viatge. Llavors vaig pensar, be!, esperaré a les rebaixes, i desprès resulta que son prendes que per defecte no surten en aquestes campanyes, i els de carnaval no serveixen.

Que si portar roba per el trajecte, perquè abord no hi ha ni una rentadora; entenc que en un avió no hi hagi, però en una nau espacial, si us plau, i on trobo una maleta per 40 anys de recorregut, ja em costa trobar per una sortida d'una setmana. Heu vist en alguna ocasió una nau espacial que tingui rentadora?, l'excusa que m'han posat és que no hi han ni rius, ni clavegueres, ni tubs a l'espai, i que no poden gastar ni una gota d'aigua innecessària. que solament tenen un dipòsit d'uns quants milions de metres cúbics, però res, i que a banda no tenen ni desaigües.

Llavors els he preguntat que on venen la roba i complement per anar l'espai?, i res, que és la primera vegada que van i que no tenen experiència. Hauré de fer la recerca en google, o parar la imatge de l'Star Trek per veure si reconec alguna marca o cosa que em doni pistes..., aquests no es canvien la roba i sempre van nets.

A banda, m'han dit que igualment estant a l'espai, has de fer la declaració d'hisenda, que no et salva ni Déu (ni estant més a prop); els he preguntat encara que no tinguis res, dons si, igualment.

Tenia una avantatge que podia votar per correu, encara que no a les més properes però potser per alguna de més endavant arribaria. També tenen problemes amb el carter que per motius obvis no passava cada dia a recollir la correspondència, i ja els he dit que on jo visc tampoc venen massa sovint, cada 15 dies més o menys, els he explicat l'ultim cas, de que tenia un certificat que anar a recollir (d'aquells que diu que no hi ets, i si que estàs), el certificat era un rebut a pagar de l'IBI que tenia la data de venciment més antiga que la data del certificat de correus, i tenia dos mesos de marge per pagar i al final estava caducada.


Tot això no m'havien explicat abans de fer la reserva, ara no em volen tornar el 20% donat, aquestes agències!.

O sigui que tornant al tema que m'ocupava inicialment, és què possiblement me'n vagi a València a viure, sí guanya Jorge Juan, es clar. Ahh no el coneixeu? dons serà famós és un candidat nou a l'Alcaldia de la ciutat i amb moltes ganes de fer canvis positius...

Si més no, al menys se quines coses tangibles vol fer quan sigui alcalde, i promet coses que no podria complir igual que la resta, però la diferència en el seu cas és que és bastant més original, segur que tindrà molts seguidors. Vol posar sofàs al carrer en lloc de bancs, fer un túnel fins a Eivissa per anar en cotxe, una pista d'esquí al mig de València, taxis descapotables, i a més a més és guapo i te carisma. I sobretot que ningú es pensi que és un muntatge de Youtube, existeix realment.

En fi, la imaginació al poder.

Mediterrània






3 comentaris:

;) Lapil ha dit...

Original si que ho és aquest de València, però qui diu que quan surti elegit no faci igual que els altres http://www.youtube.com/watch?v=Czx-iUqeBRE, aquests del CQC ho destapen tot.... fa temps que ho vaig veure i encara me parto... quina barra d'alcalde

Mediterrània ha dit...

Solament venint al meu poble, un de mooooolt més petit que Orihuela,les manegades que es fan, que son de ciencia ficció. Jo crec que un alcalde no hi hauria d'estar més de 2 o 3 anys, perquè tothom te preu. Nomès entrar el nostre va treure el draps bruts de l'anterior, i això que crec era del mateix partit, i ara ell ho ha multiplicat amb els anys per un milio el de l'anterior. Esperem que aquesta vegada el facin fora.

Anònim ha dit...

ojo mediterrània que sé on vius.
firma: l'alcaldable!!!!

TOP CATALÀ

El Bloc de la Mediterrània

Estadisticas Gratis