31 de maig 2007

Justicia Intolerable!

Avui he llegit al diari "Que!" una notícia que se't passen les ganes de viure en aquest planeta. M'ha desanimat tant, que no se que fan les dones al Pakistan, hauria d'estar prohibit viure allà o en altres racons similars.
La notícia diu així: Un tribunal ordena violar a l'esposa d'un home que va abusar d'una menor. O sigui, que qui rep la sentencia és la dona, perquè el seu marit va abusar d'una menor, ah! com que no el troben, és la solució més adient, que el pare de la nena violi a la dona d'aquest violador, i així tot queda a casa. Espero que no sigui un altre violador, sinó tindria permís de la justícia per fer el mateix que fa l'altre, aquest Sr. també es podria haver negat a complir la sentència, no?o com que és un home s'entenc que sempre tinguin ganes de anar violant dignament i que li agradi?. Si us plau que parin en món que jo baixo!.
Em faig creus! de la justícia divina d'aquest país, que és ni més ni menys que cometre un altre delicte contra un altra que no ha fet res (i encara que hagués fet), de delicte a delicte i tiro perquè em toca; que no prou te amb tenir un marit violador, sinó que paga les conseqüències d'aquest com si d'ell es tractés i amb un acte igual.
I qui castigarà a aquest pare perquè viola a aquesta dona? (i si no troben al pare, li passaran la sentencia a la mare,i si no troben a la mare, tornarà a pagar les conseqüències la mateixa nena?. Quin món!!.
La notícia acaba be, perquè la dona escapa. Des d'aquí espero que no et trobin mai, i ves ben lluny en qualsevol país es pot viure millor.
Estic casi a punt de prometre que no carregaré contra els homes d'aquest país en plan feminista, veien el que hi ha per altres bandes, per suposat que avui em sento i tot privilegiada.
La meva pregunta és, que és el que hauria après aquesta dona carregant amb aquesta sentència? Suposo que hauria recapacitat profundament!! i així la propera vegada que veies al seu marit, el liquidés a ell, al pare de la nena, als jutges, en definitiva a tot el que es passes pel davant, que segur que una o altre culpa d'alguna cosa tindria, seva o heretada.
Mar

TOP CATALÀ

El Bloc de la Mediterrània

Estadisticas Gratis