12 de maig 2007

Aquestes vacances m'en vaig a la Super Terra

Per fi, unes vacances una mica llaaaaaargues!.

M'ha dit que entre anar i tornar quaranta anys, a més del temps que em quedi allà, o sigui en 40 anys i dos setmanes tornaré a ser aquí, no us amoïneu el temps passa volant, i si vaig volant encara passarà més de pressa. La foto del tríptic de la publicitat pinta be, oi?

Ah!, quina culpa tinc jo de que estigui tant lluny!!. Si el meu cap em posa cap pega sobre el tema, li diré: Escoooolta! a mi em fa molta il·lusió anar-hi, una vegada que et demano alguna cosa, quaaaantes hauré fet jo per tu!, que posin un AVE per anar-hi més de pressa, o un transportador de matèria d'aquells de l'Star Trek; mira que funcionen fa anys, i jo he de patir les cues per anar a Barcelona a la feina, amb lo fàcil que resultaria. A veure si en lloc de queixar-te tant, t'assabentes (mentre vaig i vinc) on els venen aquests artefactes, i t'estalvies el peatge d'autopistes, segurament a la llarga surt molt més econòmic. (Suposo que ho entendrà!).

Si em diu que no, total, quan torni potser no hi serà, en els temps que corren la gent no aguanta tant de temps en un lloc de treball, ja no és com abans.

O sigui que jo ja tinc els bitllets!. M'han dit que he de portar roba d'abric, que fa una mica de fresca (200 graus centígrades sota zero), be, però a Sòria també fa fred a l'hivern i l'he aguantat. M'han assegurat que hi ha aigua líquida i que em podré dutxar quan arribi, que em porti el sabó de casa per si de cas no fan servir allà. He vist que no ho tenen molt clar tot plegat, però com perdre'm 14614 dies de vacances!.

També m'han comentat que la cobertura del mòbil es possible que no arribi, o sigui qui em vulgui contactar que m'envii un e-mail, suposo que d'això si que en tenen.

La veritat es que no em preocupa gens el tema d'Internet tindran superinternet, o sigui que tot ho tindran super..., SuperTV, SuperSuperMan, SuperPeter Pan, SuperPC, Super...., uff deixem d'imaginar que em podria ser que em desviés del tema. També podria imaginar en negatiu Superescombreries, SuperCulebron, SuperRevista del cor. Mentre no tinguin SuperCalentament Global de la Superterra, i que tinguin SuperSolucions, em conformo.





Una cosa us he de dir, amics meus, no m'espereu desperts!, que segons estigui el tema, no torno!, ja m'aniré mirant les notícies i ja m'enviareu de primera ma.

Si la terra segueix amb la bandera vermella, segur que em quedo allà.

Mediterrània

TOP CATALÀ

El Bloc de la Mediterrània

Estadisticas Gratis