25 de maig 2007

La bruixeta Txell

Tinc una amiga que sempre diu que és una mica bruixa. De fet, li he prohibit terminantment que somnii amb mi, i que sobretot no m'ho expliqui que sinó perd tota la gràcia, a part que m'influencia i em condiciona.

Lo seu es somniar en que estic embarassada; però ........ una altra vegadaaaaaaaa????.

La primera vegada per suposat i com que va somniar que el tindria el següent any, i inclús li va veure la cara, (cosa que jo no havia pogut fer durant tot l'embaràs, no se si sabeu que entre les embarassades és un somni molt comú), dons em vaig posar mans a l'obra, total..... ja no tenia remei!!, millor posar-se immediatament al tema, al mes següent ja ho estava. Al segon igual, però aquesta vegada ja ho estava, ho va saber abans que jo, ...sí que és bruixa sí....!!, i fa un poc que m'ho torna a dir. Per això la prohibició, inclús li he dit que la denunciaré per somnis il·legals, o en contra de la meva integritat física i moral, però ella res, al dia següent està al carrer tant ampla. A més, li he dit que posaré tots els remeis que estiguin al meu abast, per que el destí no està escrit, però que s'ha pensat!!, si fos per ella tindria un equip de futbol.

Per més "inri" s'ha fet una mossa d'esquadra, us imagineu una mossa d'esquadra bruixa, que a més és bombera i casi infermera, que te tots els carnets de conduir existents, menys el d'escombra voladora, les meves preguntes son: es posarà multa ella mateixa? quants punts treuen per portar-la sense carnet?, pots beure alcohol portant escombra? son compatibles les feines de bruixeta, mossa, bombera i casi infermera?.


He rigut molt pensant en que l'escombra la portarà ben carregada. Et recomano una Nimbus 2000 com la d'en Harry Potter, però amb un ampli maleter per posar les injeccions, la porra, la pistola i la manguera d'aigua, perquè a una bossa o motxilla tradicional no hi cap tot això.
Des d'aquí et dic bruixeta meva, somnia en que me'n vaig de viatge a Madagascar, ummmm, no sé...., una altra cosa diferent, però si us plau això no. O porta'm a donar una volta quan estigui la lluna plena.

Dons... ara clar!, em te una mica amoïnada, evitant tota situació que pugui portar a terme a quedar-se, me'n vaig de puntetes al llit, que no m'escoltin i en un raconet. M'ha influenciat de tal manera, que jo no dic que tinc mal de cap, sinó, qué tinc MAL DE TXELL!, jajajajaja. M'estàs condicionant la vida, senyoreta!!! que sigui la última vegada!

Per la seva iniciació i perquè dediqui les nits a les seves coses, i no a somniar, he trobat uns quants encanteris i rituals per la sort, per al seu entreteniment.

Ara be, no se on trobarà alguns productes com Ashé de la Sort, Oli de drac, Oli d'atracció, flors del paradís, extracte de l'abundància, rosa de jericó, afrodita, arrel de Vetiver, entre d'altres..., a una botiga herbolari, no crec que els trobi fàcilment, i ...... millor, mentre vagi cercant productes no tindrà temps de somniar.

Per a tu bruixeta bona: Mery(Txell) Poppins, i perquè tinguis pietat dels simples mortals.

Mediterrània

ENCANTERIS I RITUALS PER A LA SORT

Encanteri per a la sort en els jocs d'atzar
Ingredients: un coixí usat, fulles de llorer, gerani, lavanda i Ashé de Sort.
Obri el coixí i barregi aquests ingredients assenyalats amb el farcit d'aquesta. Tanqui-la i dormi sobre el coixí, pensant que els efluvis d'aquestes poderoses plantes. Incentivessin les seves vibracions personals i incrementaran seu possibilitats en els jocs d'atzar . És positiu usar l'Ashé de Sort com a perfum quotidià per estimular i augmentar les seves vibracions, entonant-los per als seus objectius d'atzar.

Encanteri per afavorir la sort
Ofereixi a Obatalá o a la verge de les Mercès, arròs amb llet sense sal. Ubicant-lo a la capçalera del seu llit i mantenint-lo durant vuit dies i després rebutgi'l. Pot fer el cada mes segons convingui per atreure la sort. Prendre lluminàries de color blanc.

Encanteris per al joc
Ingredients: Corall vermella, claus d'espècie, flors de paradís, essències de: Sort ràpida, Fortuna i Lavanda Verda.
Manera de preparar: En un frasquet barrejar les essències, afegir-li la corall vermella, les flors de paradís, i els claus d'espècie, després encendre-li una espelma de color groga la Verge de la Caritat del Coure; quan aquesta s'hagi consumit haurà de posar el frasquet al Sol, després usar-lo com a loció després del bany o quan vagi a jugar, s'haurà de ruixar una miqueta a les palmes de les mans, per propiciar l'efecte i l'acció de la bona fortuna.

Ebbó de Orula per aconseguir habitatge
Orula = Sant Francesc d'Assis: Faci amb una tela de color Verd i Groc una faixa per amarrar directament sobre la pell de la seva cintura. El demani a Orula i ell harmonitzarà les seves vibracions per permetre-li aconseguir el que desitja. Amén. (Amb aquest d'aconseguir habitatge et faries rica, i podries deixar alguna de les feines).

Fórmula per a la sort en els Negocis i el Joc
Ingredients: Extracte d'Abundància (amb la moneda endins), una gota de Sort, oli de Rosa de Jericó , Afrodita, Arrel de Vetiver, 3 palletes de canyella, un clau d'espècie, una arrel de valeriana petita, essències d'or i plata, flors seques de tarongina.
Manera de preparar-lo: col·locar tots els ingredients en un flascó i posar-lo al sol i al serè durant tres dies. Després usar-lo com perfum per a la sort, si és home és recomanable afegir-li colònia de Lavanda, si és dona essència de Violeta.

TOP CATALÀ

El Bloc de la Mediterrània

Estadisticas Gratis