15 de maig 2007

2.000 persones besant-se en el "Kiss Marathon" de Barcelona

Dons m'ha fet gràcia aquesta notícia, jo que sóc d'aquí, no m'havia assabentat i mira els de Bilbao..., i jo el dijous estava a Barcelona; una llàstima!, jajajajaja.
Mediterrània


2.000 persones besant-se en el "Kiss Marathon" de Barcelona(2.000 lagun elkarri muxuka Bartzelonako "Kiss Marathon" jaian)
11.05.07

Font: EiTB- Curiosidades - Europaexpress

Una coneguda marca de roba va aconseguir reunir dijous a la nit, 10 de maig, a joves i no tan joves en aquesta curiosa iniciativa en la qual l'objectiu era "besar sense demanar res a canvi".

I la gent es va besar... "petons amb ideals, besar sense esperar res a canvi, a favor de la pau, de la vida, de l'amor universal, un petó a voluntat i perquè sí. Cada un va decidir qui besava i perquè ho feia. Perquè els petons són ecològics, donen caliu, i l'energia que consumeixen és fàcilment renovable... " els arguments dels participants per a besar van ser del més variat.

Un senyor que besava tendrament a la seva fura, semblants gaudint del petó durant més d'una hora, petites pintant-se els llavis de vermell passió abans besar o una parella que vint minuts després de donar per finalitzat el petó col·lectiu continuaven sense enlairar-se els seus llavis... hi va haver de tot al Passeig del Born de la capital catalana.

Al final, més de 500 globus va posar fi a una nit de petons. Una iniciativa semblant seria capaç a Euskal Herria o som més tímids que els catalans?

Font: EiTB i Europaexpress

No se si va tenir res a veure en Nino Bravo. Però, mirant mirant a veure si hi havia algún vídeo del Kiss Marathon, i no he trobat cap i he trobat "Un beso y una flor". M'ha fet gràcia trobar-me el tiet d'una amiga meva, la Dorita, i que ja no hi era quan la vaig conèixer, però sempre parlàven d'ell.

TOP CATALÀ

El Bloc de la Mediterrània

Estadisticas Gratis