12 de juny 2007

No és el mateix que jo...

No és el mateix que jo em deixi el llum del bany encès una estona, que a la autopista A-P7 de Molins del Rei a Barcelona, el matí (12-06-07) a les 10:00 estiguessin totes enceses, si no les havíem parat des de la nit, 4-5 km de faroles a banda i banda.

No és el mateix que jo alguna vegada, em senti culpable per llençar a la brossa, alguna cosa que no devia, i que a les grans superfícies no facin cap mena de tria i no es sentin culpables, i qui parla de hipermercats, parla també de restaurants, bars o cafeteries..., que no tenen cap normativa? com pot anar a parar al mateix sac?.

Per suposat que seguiré posant el meu petit gra de sorra, fa molts anys que el poso, però si us plau, el meu granet de sorra de molts anys me'l ensorrant en un instant,...

TOP CATALÀ

El Bloc de la Mediterrània

Estadisticas Gratis