10 de juny 2007

Música - "Por la boca vive el pez" i "Mujer Florero"

Igual que quan parles moltes vegades per telèfon amb algú que casi és de la família de tant de xerrar, perquè potser saps més coses del dia a dia que de la teva pròpia, i de sobte, el coneixes o la coneixes, i ni de bon tros es sembla a la imatge que t'has creat mentalment.

Dons amb aquest cantant que solament l'havia escoltat i em va passar igual.... no era com el dibuix mental, i ni s'apropava. No em digueu que a vosaltres no us ha passat alguna vegada?.

Se'n va enganxar aquesta cançó de !Fito y los Fitipaldis", m'agrada.




I ara vull que veieu una de les meves cançons (potser mil, dos o tres mil) preferides: "Florero" del grup "Ella baila sola", que d'aquest ex-duet pot ser m'agradaven totes.

TOP CATALÀ

El Bloc de la Mediterrània

Estadisticas Gratis