17 de juliol 2007

SOMNI SOBRE SOMNI SOBRE SOMNI


Un somni que tinc sovint, jo crec que em desperto però en realitat estic somniant.

O sigui que el somni que tenia l'he deixat, i teòricament em desperto per algun soroll, estic segura que estic desperta, però no, com si es tractés d'un altra nivell del somni, estic a casa meva, a la meva habitació, el meu llit, sense cap indici de que estigui somniant. Llavors pel soroll m'aixeco, i me'n vaig cap a fora de l'habitació al replà de les escales, engego el llum, el llum no funciona, vaig als altres interruptors i tampoc, no hi ha cap que funcioni.

Des de que tinc aquest somni, estic somiant però soc conscient de que estic somniant, la pista és clar l'interruptor de la llum que somniant vaig a comprovar-ho. Llavors intento despertar-me de veritat, de vegades ho aconsegueixo, però moltes vegades no i el somni pot tenir de dos o tres nivells fins a aconseguir-ho, amb la prova-error se en quina dimensió estic.

A que no sabeu que faig si em desperto de veritat?. Sí, efectivament, em torno a aixecar miro si funciona el llum.

Que passarà el dia que no hi hagi llum a casa de veritat i em desperti? Pensaré que és un somni? Serà tant real com quan estic teòricament adormida?.

Mediterrània

TOP CATALÀ

El Bloc de la Mediterrània

Estadisticas Gratis