19 de setembre 2007

La crisi del blocaire (II)


Hola a tots i moltes gràcies pels comentaris i pels e-mails i per l'esforç, han augmentat el meu ego (a 2.1 o 3.0).

Entre ells hi ha un e-mail de molt especial que no m'ho hagués esperat mai, i que no puc publicar encara que seria digne de posar-li un marc, solament us puc dir que sense dubtes han segut tant commovedor com reflexiu. Primer se'n va quedar la cara de sorpresa i alegria alhora, i desprès em va fer donar moltes voltes al tema de la crisi del blocaire. El que és ben cert, que sinó estigués passant per aquesta crisi, no hauria rebut aquest e-mail, per el que m'alegro molt d'estar en ella.

Nota: Per cert, i ara que se que sí que hi ha algú que està a l'altra banda, podeu seguir com fins ara, res de comentaris o els mínims, que donen molta feina!, vull dir de "piloteo", que he tingut també una casi amenaça.

Petons a tots i totes!

Mar

2 comentaris:

Mar ha dit...

M'ha arribat aquest comentari per e-mail, suposo que en lloc de fer servir els comentaris, ha fet servir el sobre, que es veritat que dona lloc a pensar que son comentaris, i és per a enviar a un amic el link per recomanar una plana, de fet no m'havien recomanat mai el nostre bloc, per el que està molt be de provar-lo tot.

I aquí us deixo el comentari.
Moltes gràcies, Raul!

Mar
--------------------
Raul us ha enviat un enllaç a un bloc:

Hola Mar, estic content que estiguis contenta per la quantitat d'elogis rebuts. Almenys que `sàpigues, que encara que de vegades no hem participat prou al teu blog, estem sempre pendents del que ens dius. Pots pensar que estaves sola.. però no. Crec que et teniem en observació. jajaaja una abraçada

Bloc: EL BLOC DE LA MEDITERRÀNIA
Missatge: La crisi del blocaire (II)
Enllaç: http://elblocdelamediterrania.blogspot.com/2007/09/la-crisi-del-blocaire-ii.html

Creat per Blogger http://www.blogger.com/

Mar ha dit...

sEGUIN AMB EL PROBLEMES DE LA PUBLICACIÓ DELS COMENTARIS, PUBLICO UN ALTRE DE LA MÓNICA, QUE DIU QUE TANTA LLAGRIMETA I RESULTA QUE A LO MILLOR NO TINC COMENTARIS PERQUE ESTAN TOTS PERDUTS PER LA XARXA. US DEIXO AMAB UN DE MÒNICA:
*****************************
Ostres, Mar.................... quina intriga !!!!
Quina medicina t'han enviat ?????????
Visca les crisis com aquesta teva, jajajajajaja

Mònica

TOP CATALÀ

El Bloc de la Mediterrània

Estadisticas Gratis