08 de setembre 2007

Canviant el concepte de Metrosexual

Tinc una amiga que m'ha donat aquest escrit, de fet, la tinc aquí al costat i li hauré de fer la pilota perquè em deixà estar d'oKupa a casa seva moltes vegades, i com no, també faig d'okupa al seu pc de tant en tant.

Solament dir-li que per molts anys que passin, sempre em sorprèn!, quantes vegades m'haurà fet riure, aquesta una més... espero que gaudiu com jo.

Un petó Eme

Sònia

********************************************************
Un dia i no fa gaire, em van fer canviant el concepte de metrosexual. Per a mi abans volia dir alguna cosa semblant a home que es cuida físicament per agradar més a les fémines i a si mateix, o "macho ibérico depilat, o camuflat".

Em va explicar un amic que entre ell i un amic s'anomenaven recíprocament de la següent manera: un metrosexual i l'altre microsexual, aquí va ser quan vaig canviar el concepte, escoltant la paraula inexistent fins a les hores microsexual i donant-li així, una altra visió a metrosexual.

No havia reparat mai en separar la paraula, metro de sexual i desprès relacionar-los entre si altre vegada. On un metro son 100cm, o 1000 mm, ufff. A partir d'ara miraré als metrosexuals de manera diferent, la meva mirada anirà dirigida cap a una altra banda i no penseu malament, miraré a la cintura perquè en la meva visió imaginaria el metrosexual s'havia de lligar l'aparell pel voltant de la cintura per anar més còmode, i l'altre s'havia de dibuixar o tatuar una creu per saber on el tenia.

La següent visió era la següent, perquè entre ells anomenessin així... s'havien tingut que mirar recíprocament també, no?, i on? i tenir molta confiança, a un lavabo públic cadascú en un dels urinaris, o al vestuari d'un gimnàs. No, no, me'ls vaig imaginar al sofà d'adolescents mirant un documental d'aquest dels divendres a la matinada del canal+ (o del "canal zero" del dijous com deien a un bar que conec, que sempre deien posa el "0" posa el "0"!!! com a nota dir que a la cinta de vídeo sempre tenien gravada el últim documental, d'aquest tipus que he parlat, de la setmana anterior, però es feia igual el fet que no fos d'"estreno").

Dons remetin-me a una altra pel·lícula de Torrente que mentre estan asseguts en el cotxe esperant el delinqüent de torn, un li diu a l'altra si fan intercanvis de mans?... Imaginar per imaginar, me'ls vaig imaginar al metro i al micro al sofà, tots dos amb dificultats per col·laborar entre si, ja que el micro intenta anar de l'inici fins al final del metro i no para de moure's, s'ha d'aixecar constantment per arribar-hi, es converteix en un procés força lent i dificultos, i l'altra pobre amb la lupa a l'ull intentant mirar si troba, mentre la feina es complica cada vegada que la localitza es torna a perdre, no hi ha manera! de fer aquest treballet, mentre l'esbronca perquè hauria d'intentar estar immòbil per tocar-li amb les pinces de metge.

Eme
*********************************************************

TOP CATALÀ

El Bloc de la Mediterrània

Estadisticas Gratis