11 d’abril 2007

Tens un SMS!

Per ;) Lapil

Les formes de lligar avancen vertiginosament. Cada vegada són més els quals trien altres camins per a aconseguir una cita: ja no cal demanar als amics que ens presentin a gent, ni vestir-se per a sortir a pescar, ni passar la incòmoda situació de veure a algú i no saber com acostar-se, conèixer a gent sorgia principalment en bars, festes o discoteques, però les noves tecnologies ens apropen a persones que estan disposades a mantenir llargues converses on-line abans de llançar-se a una trobada a cegues que pot ser un disgust.

Als contactes a través de pàgines webs, ircs, xats, missatgeria a través d’Internet o els xats i buscadors bluethoot els ha sortit un curiós competidor a Itàlia. Una samarreta amb un nom en clau i un número d’identificació són el que cal per a vèncer la timidesa i enviar un missatge anònim al telèfon de la persona propietària de la peça que a un li agrada. És el denominat estil "Shyno", i és una nova forma de lligar!






La idea és d’un estudiant de medicina Simone Gianicola i va ser llançada com un experiment per primera vegada en la illa de Formentera on es van repartir 1.000 samarretes i al llarg d’una setmana s’havien produït 14.000 missatges.

EFE / ROMA
La samarreta ja està creant una moda a Itàlia. Ha estat creada per l’estudiant de medicina Simone Gianicola, i té en la seva davantera un missatge directe: no-shyne (sense timidesa en anglès). La peça pot comprar-se a través d’Internet,
www.shyno.it, o en nombroses botigues italianes al preu de 38 euros. Porta una targeta similar a la de les recarregues telefòniques, que conté un codi secret amb el qual es connecta el nombre de la samarreta al telèfon mòbil del propietari. Amb aquest mètode, es poden enviar per telèfon mòbil missatges de text o vídeo-missatges de manera totalment anònima i el qual els rep pot respondre o no i començar el joc de la «caça», com ho denominen.

200.000 samarretes

'Shyno' ha anunciat que té previst distribuir 200.000 samarretes en 2007 amb l’objectiu d’arribar a un milió en tres anys, segons contava ahir l’estudiant en el diari italià 'La Stampa'. El jove Gianicola, que ha convertit la roba en un mitjà de comunicació, va tenir la idea en 2003 quan estava en una festa i no va saber com posar-se en contacte amb una de les noies presents, que li agradava. 'Shyno' conta amb 250 punts de venda en tota Itàlia i van entrar a formar part del seu capital social a la fi de 2006 el grup de moda italià 'Mariella Burani Fashion Group' i l’home de negocis Fabio Arpe. El primer experiment per a provar el sistema va tenir lloc en la illa espanyola de Formentera, on es van repartir mil samarretes i en una setmana es van generar més de 14.000 missatges entre els quals les duien. En la pàgina web de 'Shyno' els usuaris també deixen els seus missatges, organitzen i es comuniquen llocs de trobada i festes en diferents localitats de la geografia italiana. Entre els pròxims projectes del grup està la creació de matrícules per a cotxes i motocicletes que usaran el mateix sistema, amb el que conduir enmig del tràfic «serà molt més divertit», segons assegura Gianicola.






*****************************************


No confondre amb aquestes altres camisetes... www.dirtyfashion.com, www.topkamisetas.com , també et poden ajudar a aconseguir un ligue! XD



















1 comentari:

Mediterrània ha dit...

jajajajaja, SMS: comprem una a mitges?

TOP CATALÀ

El Bloc de la Mediterrània

Estadisticas Gratis