16 d’abril 2007

Google compra la companyia de publicidat ‘online’ DoubleClick.


Per Mar,


Per 2.300 milions d'euros, Google s'assenta com el Rei de la publicitat 'online' en comprar DoubleClick.


Aquesta adquisició, la més cara per a Google, ja que YouTube li va costar 1.000 milions d'euros menys, posa al cercador en una posició predominant en ampliar el seu mercat publicitari i disposar de la tecnologia, bases de dades i agències de publicitat de DoubleClick, que entre d'altres serveix anuncis a llocs com a MySpace, a webs de xarxes socials, a diaris com 'The Wall Street Journal', així com altres serveis de 'programari' relacionat, amb l'optimització d'aquesta publicitat.


També suposarà una entrada més ràpida en la publicitat gràfica en Internet, alguna cosa en on Google és menys fort, amb anuncis tipus 'banner' i botó, segons va explicar Eric Schmidt, president executiu de la companyia, que també va assegurar, davant dels rumors de monopoli en l'àmbit de la publicitat en Internet, que es un mercat molt, molt competitiu en termes de quantitat de opciones.


Però sobretot suposa una forta clatellada a Microsoft, que portaven negociant setmanes també aquesta adquisició per assentar-se al món de la publicitat 'online' com a part de la seva expansió i lluita amb Google al seu mateix terreny.



Font: Itprofessionals.es

El Bloc de la Mediterrània

Estadisticas Gratis