23 de gener 2008

M'han passat un MEME

Què és un MEME? us preguntareu alguns...
No us preocupeu no és contagiós, però si és una cadena. En un post d'un altra bloc, et conviden a respondre unes preguntes o a presentar alguna foto d'algun tema..., i simplement tu publiques aquest i passes a altres blocs el MEME.
En aquest cas... hem sigut convidats per el bloc Fem un cafè? al que dono les gràcies, i és el següent:

“Digues tres coses que sempre duus a la maleta quan vas de viatge i una que t’agradaria dur i que no duus mai o gairebé mai. I tant…. heu de dir el perquè. Pasar-ho a 4 persones.”
Les coses que porto a la maleta... dons.... dir que per alguns viatges no fan falta maletes, jajaja, això son coses meves...., però per els que si fan falta dons... la veritat és que me'n vaig amb unes quantes coses i torno amb unes altres més. I que amb el pas del temps han anat canviat aquestes coses de la maleta cada vegada més colla per compartir-les, però el que porto des de sempre:
1) Molta curiositat.
M'encanta viatjar, es quelcom que m'agrada moltíssim, sempre me'n torno amb nous amics a la maleta del cor, més que veure llocs... m'agrada la gent, les seves maneres de veure i viure la vida, i obro les fronteres de l'amistat.
2) El que tampoc falta és el portàtil encara que no indispensable és que
forma part de mi... és com una extensió del braç ...(jajaja sempre tinc alguna excusa per portar-lo) i la càmera de fotos, per guardar aquells moments en imatges.
3) De tornada ...a la maleta .....porto pedres,
si si pedres!!, jajaja, del lloc on he anat... és com quedar-te un tros dels moments viscuts allà, a part que m'agraden molt les pedres.
4) El que m'agradaria portar...
si pogués ser que les pedres pesessin menys... la resta crec que està tot a dintre tot l'indispensable i bàsic per a mi amistat, amor, il·lusió i somnis.
Possiblement em salto la norma, però .... per altra banda, per això estan!!.... com que aquí son molts ... en lloc de passar-lo a altres blocs el passaré a altres blocaires, d'aquí mateix.
El passo a la Cecília, al Raül, a Mònica i a ;)Lapil, ja sabeu a ... viatjar!!

2 comentaris:

Cecília ha dit...

Les tres coses que duc sempre a la maleta son:
- Unes sabates ben còmodes per caminar, caminar i caminar. M'agrada desplaçar-me caminant sempre que la situació ho permet.
- Llibreta i bolígraf, per escriure impressions, pensaments, paraules autòctones, etc (en aquestes ocassions la pluma es queda ben guardadeta a casa).
- Una navalla suïssa que té molts anys i que m'ha tret de molts "apuros" (el meu destí preferit és el desert, per això necessito la navalla).
- I si el destí és el desert, una tela molt gran que lligada per aquí i per enllà em protegeix del sol o de mirades indiscretes. Està molt velleta de tant fer-la anar!

Jo també torno amb pedres, Mar. O amb sorra, o amb sal o amb espècies que desprès faig anar a la cuina.
I, per descomptat, porto la ment i els ulls oberts; les oides, l'olfacte i el tacte atents i tota la ilusió del món.
I què m'agradaria portar que no hagi portat mai? Doncs.... m'agradaria fer un viatge on no hagués de portar res, absolutament res de material. Utòpic, oi?...

monica ha dit...

Doncs jo he estat pensant....... i he arribat a la conclusió que sempre arribo amb la maleta més plena de com he marxat.
Una confesió : odio fer maletes !!!!

Això si, sempre marxo amb moooollllttttttaaaaa ilusió, moltes ganes de coneixer, de tastar, de viure, de fer el tafaner......

I sempre, sempre torno amb el pròposit de tornar-me a apuntar a classes d'anglés.
També torno amb una pila de nous coneixaments de tot tipus iiiiiiiiiiiiiiiii amb molt de cansament per culpa de la curiositat i les ganes de viure-ho tot.

Ja veieu, jo també m'he saltat les regles i no he contestat exactament el que es preguntava, jajajajajajajaja, però és així !!!!!

TOP CATALÀ

El Bloc de la Mediterrània

Estadisticas Gratis