10 de gener 2008

Els 80 funcionen

EL 21 de juliol de l'any passat vaig escriure un post que feia referència a la velocitat de circular per les carreteres, autopistes i autovies a uns 20 km a la rodona de Barcelona a 80km/hora, estava en desacord i em vaig unir a la campanya del RACC que també veia molts problemes alhora d'aplicar aquesta nova mesura de seguretat.

Des del 3 de gener que vaig circulant a 80/km hora, he anat molts dies des de llavors i quedo parada, FUNCIONA! NO HI HA EMBUSSOS! la veritat que els primers dies pensava que encara no hi havia escola i per això tampoc cues, però aquests dies d'aquesta setmana, plogui o faci sol, he anat a vuitanta tota l'estona i sense parar...

Qui va inventar aquesta mesura de seguretat, es mereix un monument a la plaça Catalunya, o a la Rambla Canaletes... Des d'aquí i amb el meu optimisme que creu que això seguirà igual, dono la meva enhorabona per la iniciativa.

;)Lapil quan tornis, no t'ho podràs creure!!!!

Ara falta arreglar el tema dels trens!!

Una agraïda conductora.


1 comentari:

Cecília ha dit...

Sí... és veritat. Tots els dies que he anat a Barcelona no he estat parada en ebussaments. Jo ho atribuïa a les hores en que viatjo (for d'hores punta). Però òtser tens raó, Mar.
Ara, no em puc estalviar de dir que, tot i que la messura funcioni... és una llauna. Em costa tant mantidre la velocitat! A més, la sensació de ralentí és tangran que de vegades em donen ganes de surtir del cotxe i posar-me a empenyar, a veure si va més ràpid. Caldrà seguir l'evolució de la mesura, per veure si és casualitat o si és una bona pensada. M'estalvio, doncs, el monument per d'aquí a sis messos.

TOP CATALÀ

El Bloc de la Mediterrània

Estadisticas Gratis