26 de març 2008

Al 2007 una Collita Inmillorable d'AMICS

Feu clic dintre de la imatge per veure-la be!!


MOLTES, MOLTES, MOLTES i MOLTES
GRÀCIES

Ja fa un any que estic celebrant els 40, tantes... que ni m'he adonat i
avui celebro els 40 i 366 dies (un de més per el 29 de febrer).

El 2007 el recordaré com un dels millors anys,
doncs he fet un grapat de fantàstics amics

que no pensava que afegiria de tan bon grat,
ha sigut de veritat que... SORPRENEN!!!!

per que pensava que els amics solament es conservaven
ja no recordava que es podien fer de nous,
heu obert portes tancades amb una gran facilitat
suposo que havia deixat la porta tancada amb la clau a fora (jajajaja)
per qui volgués entrar

He fet una gran i magnifica collita d'amics,
aquells éssers meravellosos que no saps que existeixen

i en un moment donat i sense adonar-te
estan ocupan

MOLT D'ESPAI AL MEU COR!!!!


MOLTS PETONS!!!!


Mar

Nota: Per cert, el meu Marcel, el petitó de la família, m'ha preguntat a qui convidaré a la festa i si hauran "xuxes", jajajaja, la casa encara està adornada amb globus i "guirnaldes" les deixem el mes de març sencer de tants aniversaris que hi han aquest mes en aquesta casa i soc la última que els fa. Per suposat... que ell pensa que avui estarà la casa plena de nens com en el seu, jajajaja, inclús m'ha dit si pot convidar als seus amics. Be, si no veniu avui, perque no tinc res preparat... tinc una excusa per a fer-lo un altra dia, QUÈ tal un sopar aquest DIVENDRES? Fora de casa, jajajaja.

1 comentari:

monica ha dit...

jajajajajajaja MOLTES FELICITATS, MAR !!!!!!!

Ja veus que és important tenir una bona agenda.

Sopar aquest divendres ????? Doncs per mi ok. Organitzes tu ?????
jajajajajajajaja...... segur que t'ha vingut al pensament el sopar que varem fer per celebrar els teus 40, jajajajajajajajaJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJJAJA
(aiaiaiaiaiaiaiaia.... jajajajaja és que no puc deixar de riure, jajajajaja)

MOLTES FELICITATS !!!!

TOP CATALÀ

El Bloc de la Mediterrània

Estadisticas Gratis