07 de febrer 2008

http://www.elpoderdetuvoz.org

Sabies que hi ha un espot que fa vuit mesos que ens ho està amagant el govern..., podem veure de tota mena d'anuncis plens de fal·làcies: de cotxes fantàstics que es transformen en màquines gegants i que es paguen sols, d'altres que passegen sobre l'aigua, cremes miraculoses que fan que les arrugues desapareixen, joguines sexistes i que juguen soles, detergents que deixen la roba més blanca que el blanc i sempre més que abans o que solament esta dirigit a les dones, begudes que et fan volar, o que son la "xispa" de la teva vida, però quan es alguna cosa que toca cares molt importants a la política mundial, no això no, la cosa canvia i la censura torna.


Aquí podreu veure explicacions varies


Aquest vídeo és el que no es pot mirar, i m'heu de prometre no fer-ho per que amenacen als mitjans de comunicació que ho emiteixen amb una multa, com que jo no tinc clar que això sigui un canal de comunicació i ja posats tampoc en dec saber diferenciar les veritat de les mentides, estic feta un embolic ja que de vegades veig que un cotxe és un avió (però no corris), no se si això és un vídeo o un elefant volant, davant el dubte ho publico.





1 comentari:

Cecília ha dit...

M'ha encantat!
I dius que no està permés?... be, no m'estranya. Els dirigents que surten retratats podrien posar una querella a Amnistia Internacional per posar en la seva boca frases que ells no han dit mai -potser no saben ni pronunciar-les. Com anava Gadafi, Bush, Castro o qualsevol dels que apareixen, a dir públicament alguna d'aquestes meravelloses paraules?... Podria ser perillós per la seva imatge internacional, podrien perdre respecte i rellevància...
Tant de bo un dia aparegués un dirigent capaç de dir-les, sentir-les i posar-les en pràctica. Llavors tornariem a creure en la política com mitjà per fer un món millor.

TOP CATALÀ

El Bloc de la Mediterrània

Estadisticas Gratis