15 de gener 2008

Carta Militar

Una carta enviada al Ministre de Defensa francès fa alguns anys i publicada en "El Periódico".

"Estimat Senyor. Ministre de Defensa Nacional,

Permeti'm presentar-li respectuosament el cas següent, referent a la meva situació personal, a fi de sol·licitar la meva baixa immediata del servei militar.

Tinc 24 anys i estic casat amb una vídua de 42, la qual té una filla de 25 anys, que ara també s'ha convertit en la meva filla.

El meu pare s'ha casat amb aquesta última. En l'actualitat, el meu pare s'ha convertit doncs en el meu gendre, ja que s'ha casat amb la meva filla.

Per tant la meva filla, és ara també la meva nora, i s'ha convertit en la meva mare ja que és l'esposa del meu pare.

La meva dona i jo hem tingut un fill el gener. Aquest nen s'ha convertit en el germà de la dona del meu pare, la qual cosa equival a ser el cunyat del meu pare.

Com a conseqüència el meu fill és ara el meu tiet, ja que és germà de la meva mare.

Ara bé, com hem dit ja sabem que el meu fill també és el meu tiet.

La dona del meu pare per Nadal, ha tingut un nen, que és alhora el meu germà, ja que és fill del meu pare, i al mateix temps el meu nét, ja que és fill de la filla de la meva dona.

Com a resultat sóc ara el germà del meu nét, i com ja sabem que el marit de la mare d'una persona és el pare d'aquesta persona, resulta que sóc pare de la meva dona i germà del meu fill.

Per tant sóc el meu propi avi.

Per aquest motiu Senyor Ministre, li prego em concedeixi el dret a tornar a la meva llar, ja que la llei prohibeix terminantment que el pare, el fill i el nét, siguin cridats a files.

Confiant en la seva compressió li envio una salutació molt cordial"

---------------------------------------------------------------------------------------------------

L'article explica al final que aquesta persona va ser eximida del servei militar obligatori, amb la següent menció al seu expedient:

"Estat psíquic inestable i preocupant, amb transtornos mentals agreujats per un clima familiar pertorbador"


TOP CATALÀ

El Bloc de la Mediterrània

Estadisticas Gratis