08 d’agost 2007

EROSCATALA.COM

Com que aquest estiu tampoc es que faci tanta calor com havien anunciat (per curar-se en salut suposo), i ara en temps de cabanyueles, que van des de l'1 d'agost fins al 24, segons la meva àvia i resumint, el dia 1 d'agost seria la primera quinzena de gener, el 2 d'agost seria febrer, i aixì succesivament, quan arribes al 13 és altre vegada gener (2na quizena). Segons ella, l'agost és un mes més mogut del compte en el tema meteorologic, encara que tingui tanta fama per a les vacances i que tinguem la sort d'estar en un païs assolejat. O sigui, que el que vol dir és que el dia 1 d'agost i segons el temps que faci aquest dia, així serà el més de gener del proper any. Per exemple avui (dia d'escriure aquest article) estem a 7 d'agost i està mig ennuvolat, llavors vol dir que la primera quinzena de juliol del 2008 serà per general ennuvolada.

Tot això d'abans era una desviació del tema principal, en realitat del que volia parlar és la descoberta del ErosCatalà.com un apartat de naciodigital.cat, i com que aquest estiu tampoc fa tanta calor m'he atrevit a posar.

Llegiu i seguiu les instruccions abans de entrar, perquè pot tenir efectes secundaris:

No apte per a mirar-ho des de la feina
Apte pels i per les que es queden de Rodríguez
O pels que son tot l'any Rodríguez
Be, ja posats, per tots els que es diuen Rodríguez


Des d'aquí la platja sota uns cocoters, amb dos morenassos al costat (casi sense roba), que fan servir uns Pai-Pais gegants per ventar-me, i que segons ells, el que estan intentant evitar és que passi calor!!! son molt amables, ... be, mentre jo em refresco una mica, us envio una salutació a tots els que treballeu en aquesta època.

"Saludo a mi marido, que me estará escuchando!"
Nota 1: Cari, és que hi ha molta gent amable per la zona, i segons m'han comentat no es pot rebutjar els seus oferiments, diuen que s'ofenen!, i ja saps que a mi no m'agrada agraviar a ningú.
No treballis tant!, un petó.

Nota 2: no miris tantes pel·lícules X, que sàpigues també es poden veure altra tipus de documentals quan un està sol.

Nota 3: Parla d'un altre tema quan hi vagis a veure als teus amics al bar, ja et veig amb la cervesa a la mà i el somriure a la cara i anar dient repetidament: Què estic de Rodríguez!!! i tornar a repetir cada vegada que entri algú per la porta, solament seran uns dies. Però be, si amb això et sents més lliure...

Nota 4: Ahh! m'oblidava d'un tema sense importància, però que te la seva gràcia. Increible però tenies raó! , m'havia d'haver comprat roba interior per venir a aquesta illa. Son molt raros, aquí es veu que si que la utilitzant, amb la incomoditat que representa. Demà mateix aniré a veure si trobo alguna cosa, perque aquesta nit amb aquell vestit vermell transparent, que tant t'agrada, em sentia una mica observada, tenia la sensació que no miraven el vestit, ja et dic, son molt extranys.

Mediterrània

TOP CATALÀ

El Bloc de la Mediterrània

Estadisticas Gratis