06 d’abril 2008

Ha nascut una nova blogera

El dissabte em va preguntar, mama jo puc tenir una plana web?, Li vaig dir que si, i aquí va començar tot, no pensava que sigués immediatament, o sigui que va fer 8 entrades el mateix dia, li vaig explicar el tema dels comentaris i jajajaja, ja te el síndrome del blogger, ella creia que al "moment" tindria milers de comentaris ja que estava escrivint per A TOT EL MÓN, com que no en tenia cap... em deia: que jo no li havia escrit cap comentari, quina pressió!!! a més a més vol aprendre el llenguatge html, a la cinquena lliçó.

Per sort, avui hi han hagut amiguets a casa i se n'ha oblidat, però tornarà a l'atac, vol canviar el fons, etc, etc, volia aprendre en una tarda tooooooot. No se com anirà... el tema, de moment explicarà als seus amics que te un bloc i li fa una il·lusió terrible.

S.O.S!!!! Aquí teniu l'enllaç, li podeu fer milers de comentaris? jajajaja, és que jo sola no puc.

TOP CATALÀ

El Bloc de la Mediterrània

Estadisticas Gratis